Casa de marcat emite bonuri, înregistrează tranzacţii şi îţi permite să monitorizezi vânzările. Adică face ce îi spui să facă şi este implicată în mijlocul celei mai importante părţi a afacerii tale, vânzarea. Păi şi atunci, de ce nu o pui să vândă? Clienţii pleacă cu bonul emis de casa de marcat, iar unii dintre ei mai aruncă o privire asupra bonurilor. Ce-ar fi să foloseşti această revedere pentru a-i aminti clientului că îl aştepţi să revină sau să îi sugerezi o ofertă de nerefuzat. Iată mai jos câteva exemple de mesaje care pot fi printate de bonurile emise de casa de marcat:
Website-ul firmei, pagina de Facebook sau orice alte date de contact;
Coduri de bare care pot fi scanate cu telefonul mobil pentru accesarea unor pagini online cu oferte speciale sau produse noi;
Cupoane de discount sau vouchere valabile pentru cumpărăturile viitoare – „Revino cu acest bon pentru 5% reducere la următorul bon fiscal”;
Oferte de loializare – „La 5 spălări primeşti una din partea noastră”;
Campanii de promovare online – „Pe www.firmamea.ro găseşti oferte speciale pentru weekend”;
Informaţii utile pentru client sau comunitatea sa – „Vino alături de noi să sutinem naţionala de fotbal”.
Mesajele pe bonuri se pot edita mai uşor folosind imprimante fiscale împreună cu programe de gestiune, dar se pot tipări şi pe unele case de marcat simple. Alături de bon, un alt mod în care casa ta de marcat poate să susţină vânzările este prin intermediul afişajul pentru client, magnet pentru privirile clienţilor aflaţi la casă. Alături de informaţiile pe care clientul se aşteaptă să le vadă pe display, poţi adăuga unele care să-i facă memorabilă vizita. Îi poţi lăsa un gând bun – „Ce faptă bună ai făcut azi?”, o informaţie scurtă – „Mâine avem reduceri la fructe!”, o urare – „Îţi dorim o zi şi mai bună!” sau pur şi simplu un zâmbet – „:)” Întreabă-i pe experţii Maxtech cum poţi să-ţi pui casa de marcat să vândă.